Tunisas

Kaip paaiškėjo, punktualumas vadovas Vladimiras Jakuninas daug blogesnė, nei Rusijos punktualumo traukiniais, rašo “Welt” po Jakuninas beveik atvyko valandą vėlu konferencijos vietos, kur jis laukė pustuzinį nardai, įsiklausyti į savo bosą.

Tam tikra prasme, Vokietijos geležinkeliai galėtų pasimokyti iš mūsų”, – sakė Rusijos nusileidimas geležinkelio prezidentas. “Mes atliekame keleivių tvarkaraštį iki 98,6%. Taip yra dėl kai kurių mūsų geležinkelių tradicijų. Stumia mus prekiniams traukiniams. Mes manome, 40% visų krovinių Rusijoje, darant prielaidą, kad naftos ir dujų vamzdyną, net 80%. Kad nebūtų sustabdyti šį eismo srautą, mes turime būti punktualus keleivių grafiką pigus bilietai “, – Sakė Jakuninas

Savo ruožtu Vokietijos kolegų gali mokytis verslo organizavimo, pripažintas kaip “Rusijos geležinkeliai” vadovas. “Tai vienas nedaro taip pat Deutsche Bahn (DB)”, – sakė jis. “Deutsche Bahn” plačiai išvystyta logistika ir ateityje “, mes matome, kad bendradarbiavimas transporto paslaugų, tiek Europoje ir NVS srityje galimybė”, sakė Jakuninas.

Pasak jo, šiandien logistikos verslo Rusijoje vis dar yra savo ankstyvojoje stadijoje. “Šiais metais mes nusprendėme sukurti logistikos kompanija. Mes turime už 400 logistikos centrus, kurie bus prijungti prie geležinkelių infrastruktūros kūrimo programą. Manau, kad šis ryanair.lt verslas buvo paleisti per ateinančius dvejus ar trejus metus “, sakė Rusijos geležinkelių vadovas.

Į laikraščio interviu Welt Vladimiras Jakuninas išreiškė viltį, kad, kai jūs išvažiuojate Geležinkeliai akcijų rinkoje, bus bendras interesas pirkti dviejų geležinkelio milžinų akcijas.

geležinkeliai planuoja netrukus įgyvendinti iš “Sibiro septynių dienų” programą, kuri apima apie krovinių pristatymas iš Ramiojo vandenyno į ES sienas per savaitę. Neseniai pradėjo bandymo indą iš Pekino į Hamburgą, kuris vyko 14 dienų eiti. Glaudus bendradarbiavimas su muitinėmis, bus sumažinti krovinių gabenimą wizair du kartus, rodo galva Geležinkeliai todėl paklausa už paslaugą, žinoma, didės.

Be to, “Rusijos geležinkeliai” turi dar vieną ambicingą planą – 2030 tiesti 20.000 km geležinkelio, pirkti lokomotyvus ir vagonus 23.000 mln. “Mes labai rimtai apie šią programą, kitaip mes negalėsime vystyti Rusijos ekonomiką”, – sakė Vladimiras Jakuninas ketinimai.

Taigi, Prezidentas OAO “Rusijos geležinkeliai” paneigė egzistuoja skaitytojų Welt reputaciją kaip “romantiška” geležinkelių protus, sakydamas, kad Rusijos keliai – “tai ne tik egzotišku arbatos ir vaizdą begalinis taigos, bet ir didelė socialinė atsakomybė: Šimtai mokyklos, vaikų darželiai ir ligoninės, taip pat geras naudos, paketą milijonams darbuotojų ir jų šeimų.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *